24.11.2021.
Na panelu posvećenom predstavljanju rezultata kampanje “Spasimo hranu, spasimo humanost” u okviru konferencije CSR forum, učestvovali su predstavnici kompanija koje su se odazvale ovoj inicijativi, podržale kampanju i svojim angažovanjem dale veliki doprinos. Carnex, članica MK Group, prva je kompanija koja je donirala svoje proizvode u okviru inicijative ,“Spasimo hranu“ i tokom Nacionalnog dana davanja, koji je ove godine bio posvećen prikupljanju hrane za najugroženije, Carnex je donirao 2.800 pakovanja humusa.
„Naša je moralna obaveza da budemo svesni problema, siromaštva i gladi, a cilj svima nama, posebno kompanijama koje to i mogu, treba da bude da pomognemo da se sačuva hrana, da dođe do svih kojima je neophodno. To nije samo čin odgovornosti, nego i čin ljudskosti koji će svima pomoći da živimo bolje“, istakla je Olivera Papestijević, direktorka marketinga kompanije Carnex.
Za Carnex, kao jednog od lidera u industriji hrane, borba protiv gladi je prirodno opredeljenje. „Pomoć zajednici i podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo su naše misije i nastojimo da, koliko god možemo, omogućimo bar jedan siguran obrok za što više ljudi, naglasila je Olivera Papestijević.
Carnex je u partneristvu sa Bankom hrane do sada, u protekle 4 godine, donirao više od 70 tona svojih proizvoda za oko 250 udruženja i institucija širom Srbije, čime je obezbeđen makar jedan obrok za oko 420.000 ljudi. Ovakav način doniranja sigurno će se i dalje nastaviti i proširiti.
Osim toga, kompanija tradicionalno donira lokalnim udruženjima i ustanovama u Vrbasu i okolini, i podržava mnoge sportske i kulturne aktivnosti mladih, pomaže socijalne institucije za starije i domove za ometene u razvoju.
U kampanji „Spasimo hranu“, koju su organizovali Srpski filantropski forum i Koalicija za dobročinstvo, predvođeni Fondacijom Ana i Vlade Divac, uz podršku USAID, učestvovale su i ostale članice MK Grupe: kompanija Flora donirala je više od dve hiljade konzervi proizvoda (krastavca, cvekle, boranije i kukuruza); Sunoko je donirao tonu šećera, a Agrounija se priključila akciji sa 1,5 tonom jabuka i 300 litara sokova.
MK Group kontinuirano i sistemski izdvaja značajna sredstva, kako u robi, tako i u novcu, za brojne filantropske aktivnosti. Samo prošle godine kompanija je izdvojila više od milion evra za donacije. Za doprinos društvu, MKG je osvojila VIRTUS nagradu za doprinos filantropiji na nacionalnom nivou koju dodeljuje Trag fondacija, i SAM nagradu za društveno odgovornu kompaniju godine koju dodeljuje Srpska asocijacija menadžera.